lördag 8 januari 2011

Mitt nya liv

Nu är det helg igen...jag har nu varit singel i två veckor. Det känns fortfarande konstigt som jag är en skugga i mitt eget liv. Jag har vänt upp och ner på mitt liv. Kommer förhoppningsvis att flytta hem nu till våren och låta min familj, vänner och staden jag älskar läka mig. I Sex and the city så säger Charlotte att man får deppa halva tiden man varit tillsammans innan man ska gå vidare. Om vi räknar tiden vi var officiellt tillsammans så blir det då cirka 14 månader av "läkning" eller om vi ser till tiden vi bodde tillsammans så blir det snarare 2o månader. Detta måste jag ju säga låter ganska deprimerande. Hoppas verkligen att det inte blir så varken för mig eller för honom.

Så vad händer nu i mitt liv?

Vet inte riktigt. Antagligen så kommer jag börja läsa kursen som jag är antagen till och söka jobb i Göteborg så länge. Förhoppningsvis så har jag jobb inom några månader. Blir nog en hel del resor till Göteborg också.

Men nu orkar jag verkligen inte planera mitt liv. Alldeles för hostig och ont i halsen.

Honki stonki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar