lördag 22 augusti 2009

Tycker sååå synd om dig....

Då hamnade jag här hela av slump. Men var länge sedan jag skrev så det är nog dags igen. Idag har jag medverkat på min första flashmob! Det var väldigt kul och träffade en kul roliga person. Sedan fick jag trösta mitt lilla buuuuustroll och nu är hon på fest och verkar ha riktigt kul. Har dessutom fått lite panik över hela csngrejen och måste snabbt fixa arbetet så jag får tillräckligt med poäng och pengar! Men får fixa det nu i veckan och har pengar så jag klarar mig en månad å lite till...Så jag borde klara mig ett tag till! Imorgon ska jag å buuuuus in till stan och shoppa loss! Eller nja kanske inte men iaf något klädesplagg blir det iaf! :D Köpte present till min buuuuus idag också och jag är ganska säker på att hon tycker om den...nej nu är jag trött!

Honki stonki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar