måndag 1 mars 2010

Blääääää för att behöva se dig åka igen

Alltså detta börjar nästan kännas patetiskt! Hade jag haft mer pengar hade jag antagligen köpt något för att dämpa min dumma känslor. Jag har aldrig varit speciellt bra på att dölja mina känslor, jag är en öppen bok det gäller bara att läsa och se mellan raderna. Jag måste nog vara en jävligt ömtålig bok som bara vissa utvalda kan se värdet på...tre månader kvar, tre långa månader....!
Nej att planera lite inför sommaren känns iaf lite uppiggande..och ska jag kanske göra ett femte försök att städa lite :P inte för att det känns viktigt alls, inte när han har åkt.

"I may be love's bitch, but at least I'm man enough to admit it." Citat Spike (från buffy the vampire slayer för er som är helt obildade)

Nej nu ska jag iaf bädde min säng och läsa en stund (läskigt men va fan gör man när OS är SLUT!)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar