torsdag 13 december 2012

Börja skriva dagbok?

Jag har börjat fundera på om jag ska skriva dagbok igen det var ju jävligt länge sedan sist. Har börjat fundera på det där hur jag mår och vad jag mår dåligt av och att det kanske är ett bra sätt att hålla lite ordning på det för att kunna ändra på det. Hemtentavecka nu och borde skrivit mer ikväll men orkade inte riktigt och tvingar mig själv att vila lite och mysa med Nova istället som bosatt sig med mig i soffan :) lite låg i humöret idag men tänkte baka en kaka för att pigga upp mig :) igår var jag och Thomas och hälsade på massa söta katter eftersom han ska skaffa en till och jag blev såklart kär i halva gänget där. Katten som det blev heter iaf Zamona (kommer troligtvis heta Luna istället) som är en liten svart krabat som är född utomhus under ett hus så är lite rädd men om man leker lite så kommer hon allt fram. Så på onsdag skulle tjejen som har henne på jourhemmet :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar