söndag 30 december 2012

2012

Så vad är de starkaste minnena jag har från detta året? Kommer ta några personer eller händelser som tycker har varit betydelsefulla på ett litet eller stort sätt. ¤ Träffade Thomas min älskade pojkvän ¤ Åkte till Ukraina och gick på fotbolls-em ¤ Fick sparken ¤ Köpt min första egna TV ¤ Året då jag såg det mesta värt att se på OS ¤ Blev fri från alla tabletter jag har ätit ¤ Var på återträffen på Dingle ¤ Begravde min bästa väns pappa ¤ Brutit mig loss från vissa personer ¤ Jennie kom hem från USA och flyttade hemifrån ¤ Neta och Mats har köpt en lägenhet och kommer sälja radhuset som vi alla växte upp i men ibland så är förändring bra :) Sammanfattningsvis har 2012 haft häftiga upplevelser blandat med sina prövningar men jag känner mig ändå starkare på andra sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar