tisdag 8 januari 2013

Vinterdeppression

Usch, Blä, Fy. Har inte direkt lust med någonting alls just nu. Jag bara sitter och försöker att ta tag i saker men energin eller lusten finns inte där utan bara tomhem och en känsla av hopplöshet. Jag ska dock om en stund dra iväg till gymmet om en stund med Johan för att försöka komma igång med träningen igen. Ska försöka nu att röra på mig så fort jag börjar känna mig nedstämd och hoppas att det hjälper. Jag har ju saker att se framemot egentligen det bara känns så deppigt och trögt just nu. Det gäller bara att försöka se framåt mot något som känns lite mer ljust lite mer hoppfullt. Jag vet att det finns där bara jag har tron på att jag kan ta mig dit. Men nu ska jag byta om och sedan vänta på ett meddelande så jag vet att jag kan börja gå bort till gymmet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar