lördag 9 maj 2009

New moon

Nu är jag mitt i mitt flytt/städkaos jag packar å packar å med blir det saker överallt men samtidigt jag bryr mig inte om det är saker överallt jag tycker det mest känns hemtrevligt och det ger mig en känsla av lugn. Min senaste besatthet av twilight-serien får vänta lite..jag tillåter inte mig själv att läsa när jag ska gå å lägga mig för då kan jag fastna och läsa hela natten och det är inge bra just nu...

Mitt simkort till min mobil har på sistone inte funkat (men borde funka snart igen)..detta trodde jag skulle ge mig panik men tvärt om så är det ganska skönt..jag är här mitt i skogen ingen kan ringa mig osv det var rätt skönt faktiskt plus att gamla plågsamma tankar nu verkar ha släppt taget om mig och jag känner mig fridfull och glad trotts av högen med skolarbete och att Johan ska flytta..trotts allt så känns livet ganska bra och inte stressen av ifall jag får sommarjobb eller inte verkar påverka mig direkt heller något mer...

-Life is not always black and white..you can`t look down at someone before you have been there yourself..everything is not always that easy..life is not just black and white...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar