lördag 2 maj 2009

I love you baby

Jahopp då ska jag snart åka hem igen då. Imorgon går lasset hem igen och det ska bli sååå underbart att träffa Johan igen saknar honom väldigt mycket jag hoppas fortfarande att det ska bli lättare med tiden att saknaden inte ska vara lika jobbig ssom den är nu..men det brukar bli lättare när jag har fått höra hans röst igen. Nu ska jag bara njuta av att vara med honom av att ha en hel sommar där vi kan njuta av varandrats sällskap daag å natt.....
Annars har första maj å valborg varit helt underbart med familj å vänner plus fantastiskt väder! :)
Men som sagt imorgon bär det iväg till hyttan och då¨blir det nästan sex timmar på buss till hällefors och sedan hämtar en väääldigt snäll klasskompis till mig där så jag kan ta mig till hyttan..för sista bussen till hyttis går 18.10 och jag är där med swebuss 18.35 säger bara smart där länstrafik! Men nu ska jag nog sova....

Gonatt!!

Honki stonki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar