tisdag 28 april 2009

If a gave you my life

Jag sitter i min säng, i min pjamas och tittar på youtubevideos på onetreehill mojs och så inser jag helt plötsligt något och känner hur tårarna rinner ner för min kinder...men detta är nog mitt livs andra gång som jag gråter av lycka...första gången var den 5 januari och jag satt helt naken i min säng och tittade på min underbara fojkvän som tittade tillbaka på mig och jag sa -jag älskar dig detta var något jag försökt att inte säga för den smärtan de ger när den andra inte kan säga det tillbaka..men så tittar han tillbaka på mig medan jag lite ångrar att jag sa det och så efter en del trevanden så säger han -jag älskar dig till mig..detta var ett ögonblick jag aldrig kommer att glömma...då grät jag endast av lycka..Idag var den andra gången..och idag var det egentligen ingen speciell händelse som sist utan han skrev på msn " men en go kratta" efter att jag hade sagt att han skrev som en kratta..detta i samband med att jag såg en video och jag insåg att min kärlek till honom hade hade kommit till en högre nivå..jag tänkte på att han skulle komma hem om en stund och jag fylldes av glädje..jag kände inte längre ångesten för att han ska flytta utan jag kände bara glädje och lycka över vad jag har och över vad vi kommer att ha under en lång tid framöver..

Love can be pretty great...

Honki stonki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar