fredag 17 april 2009

Dags att låta mig själv vara lycklig...

Nu har jag en helg framför mig vilket brukar göra mig på bra humör vilket det gör även en denna gång :) Just nu sitter jag i lång msnkonversation med schlem och lite allt möjligt skräp som brukar ta ett bra tag:P det gör mig dock inget för jag tycker det är roligt och givande..jag älskar mina "mitt-i-natten-konversationer" med folk både när man träffas och via andra apparater..det är något speciellt med att sitta och snacka hela natten..och det hela blir ännu lite mera speciellt när man ser det ljusna utanför och håller på att bli nästa dag..det blir sällan av dock delvis pga typ hela dagen efter blir förstörd av trötthet och att jag sover halva dagen...dock blev måndagens pokerspel en sådan natt vilket jag hade räknat med eftersom då umgicks jag med typ den enda som jag hålla uppe mig hela natten...sov två timmar den natten men det sket jag fullständigt i för det var länge sedan jag har varit så glad och skrattar så mycket....

Nej nu är det fan dags för att njuta lite av det liv jag faktiskt har är ganska less på att vara nerstämd och fundera på hur mina gamla sår ska läka..vi kör en ny taktik!! Den kallas att fokusera på dom bra sakerna och så får vi se hur det går...

Så nu gäller det bara att gå ut i vårsolen och återfå vårglädje jag kände av tidigare...en skön sak med att efter min påskvistelse så har jag fått tillbaka min "orka-bry-sig-om-man-är-duktig-attityd" det vill säga att jag orkar inte bry mig om det är lite stökigt hemma eller ifall jag tränade idag eller inte för i slutändan känns det enda som är viktigt är att det känns bra på insidan...

Honki stonki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar