måndag 20 april 2009

My belive in love is back..

Kärlek är något som jag under en lång tid har trott på..jag har trott att dom som är menade för varandra kommer förr eller senare att hitta till varandra..jag tror på att kärleken kan rädda ditt liv bara du låter den göra det..jag tror även på att det är inget man ska vara rädd för..Ibland tror jag bara att jag behöver påminna mig själv om detta genom olika typer av kärlekshistorier..

Efter att jag verkligen har sett baksidan av kärleken så har jag kännt tvivel på dess styrka och krafft. Men var skulle jag vara och vem skulle jag vara utan den? Utan min mammas kärlek till mig? Utan Jennie och hennes familj? Utan Mina vänner? Utan Johan?
Kärleken kan göra dig till den lyckligaste personen på jorden bara du låter den...

Jag har börjat att packa nu lite inför flytten som nu är mindre än en månad bort..egentligen vill jag flytta nu på en gång! Dock så får jag dubbla hyror vilket jag inte har råd med..men det känns bra att börja packa redan för tiden rullar på fort..plus att det är ganska mycket saker som ska packas ner i olika lådor..hela flytten från johan känns inte lika tung längre det känns som jag har fått nyfunnen tro på vårat förhållande...:)

Honki stonki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar