fredag 17 april 2009

Älska mig som mest när jag förtjänar det som minst..

Har ni någon gång funderat över om någon annan hade levt ditt liv om denna person hade levt det bättre? Jag är lite då och då övertygad att någon annan hade kunnat uppskatta saker i mitt liv mer..inte varit så mörk och ständigt plågad av sitt förflutna..men jag har accepterat att vara lite mörk och plågad är sådan jag är och sådan jag vill vara...för ganska länge sedan fick jag frågan om vem i mitt liv som känner mig bäst..jag tror att olika personer i mitt liv vet olika saker om mig..sen finns det naturligtvis saker som endast jag vet..och just nu finns det endast en person som jag kanske en dag berättar en del av dom sakerna...

Inte för att denna person är min bästa vän..inte för att den personen är den mest ärliga jag känner och inte heller för att personen i fråga är min stora kärlek..jag vet bara att denna person är den enda jag kan berätta dessa saker för...men vem har inte hemligheter om sig själv??

Just nu ser jag fram emot en sommar full av kompisar, badande, staden som jag älskar och frihet...jag minns tillbaka till förra sommaren som var enormt händelserik och hoppas på en något lugnare i år men eftersom det är jag så vet man ju aldrig så noga;)

Honki Stonki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar