lördag 4 april 2009

VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!

Jag trodde knappt det var möjligt längre men nu är vintern äntligen här! :D:D:D:D:D:D
Har varit ute och grillat med spatvåor nere vi sjön även kallad snuskkusten..var verkligen jättemysigt..när jag väl kom hem så tittade jag ut på solen men kände bara en lust att gå ut igen eller vara social igen...fick nog socialöverdos eller något sånt..kommer faktiskt sakna mina små spatvåor nästa år känner igen..men ikväll lät du som de skulle bli lite spel hemma hos schlemm å figgu vilket vore ganska kul om jag nu inte fastnar här hemma:P

Känns som vissa tankar som har tyngt min lilla hjärna den senaste tiden äntligen har gett med sig..bestämde mig för att nu är det nog orkar inte ha dom där längre och skava på min knackliga lilla vardag. Fundera på att gå och ta en promenad har nog fått även lite våröverdos!!

Honki stonki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar