onsdag 15 april 2009

Orka leva...orka vara ansvarsfull...

Jaha va fan hände nu?
Ibland blir jag lite chockad över min egna reaktion...har haft en helt underbar påsk..först landet med familjen som jag har saknat så..sen blev det även blåvittmatch i solsken med sl som jag inte träffat på länge och blåvitt bara krossade djurgården...till slut blev det även pokerkväll hemma hos hubbe..allt där var så underbart (förutom att själva spelandet gick skit) vi skrattade hela tiden och hade så kul, allt kändes så bra och var så kul...sen när jag träffar min älskade hund så borde det vara komplett så att säga? Men då börjar jag känna mig mer å mer nere...visst jag saknade honom mycket under påskhelgen men varför blev jag nere av tanken att åka hem igen? Jag älskar ju hyttan...

Det hela blev bara värre när jag satt och tittade på gossip girl och det hela gick åt helvete med allas förhållanden..jag känner her tårarna rinner som en flod ner för mina kinder och jag känner samtidigt hur rädslan för att flytta ifrån Johan väcker som en svart hål i mitt bröst..vad är jag så rädd för?? Är det min skräck för att bli ensam? Är jag rädd för att jag inte ska fixa ett långdistansförhållande? Är jag rädd för att det ska ta slut? Varför känner jag mig så jävla nere helt plötsligt? Jag har inte mått så här på flera månader ju...

Jag har inte tidigare kännt rädsla för att flytta isär..iaf inte på det här viset...just nu vill jag bara titta på någon tvserie och vräka i mig choklad och alkohol (det sista kommer jag dock inte göra) och totalt skita i allt nyttigt och sånt som är "bra" för mig...jag vill bara göra allt dåligt jag kan komma på...kanske i en hopp att min tomhet ska fyllas ut av allt onyttigt...

Visst det brukar vara jobbigt att åka tillbaka men inte så här jobbigt...funderar på att ringa sascha ikväll å bara gnälla av mig lite..hon och hubbe brukar vara dom som verkligen kan få mig att le igen bara av att prata lite med mig...å med tanke på att jag pratade med hubbe för första gången på ett halvår igår så känns det lite påfluget att ringa ikväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar