söndag 26 april 2009

I see you..i love you...

Bara för att en person ser glad ut och är framgångsrik betyder det inte att det inte har ett helvete inombords..känns som många som har lyckats har haft en jobbig uppväxt..man kanske behöver veta hur jävligt livet kan vara eller ha vana att kämpa för att verkligen nå sina riktigt stora mål? Det är ofta så att antingen bryter du ihop av all smärta eller så växer du dig stackare än någonsin tidigare förut..jag tror att starka personer hitta styrkan i de små sakerna i livet och jag tror vi behöver dom för att orka med det hårda livet..all smärta, all besvikelse, alla hårda ord och jag tror att vi kan bara gömma oss från sanningen en viss period en dag kommer allt det vi gömt undan och knacka på dörren och frågan är du redo när det väl gör det?

"förlåtselse ges inte för att de förtjänar det utan för att de behöver det"

Är du beredd att förlåta dom som förosakat dig smärta?

Jag är en väldigt förlåtande person men även jag har en gräns................................

honki stonki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar