onsdag 22 juli 2009

Vi kan inte leva med dom och vi kan inte veta utan dom..

Jag har funderat på varför man kan diskutera killar så enormt mycket? Det är enkelt för att dom hela tiden ger en dubbla signaler och har en oförmåga att säga så här vill jag ha det! Utan allt är bara en suddig dimma. Vad är det med grejen att inte höra av sig? Jag har aldrig fattat den! Jag kan fatta själva grejen med att man vill att den andra personen ska ta första steget och man vill inte vara för på. Men ibland undrar jag ifall dom har en on/off knapp som gör att dom kan göra en massa andra saker mer eller mindre oberöda även om dom inte har pratat med tjejen dom älskar på över en vecka.....jag är fortfarande övertygad om att ganska mycket av deras ibl underliga beetende har med rädsla och feghet att göra...å de har många killar en hög dos av...

honki stonki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar