fredag 18 september 2009

I still can`t believe that you are mine

Jag låter mina ögonlock sluta sig känner hur tröttheten tunger ner mig. Just då känner jag din ena arm som sluter sig runt mig och tar ett stadigt tag om min ena hand. Samtidigt trycker du din varma kropp mot min kalla och dina läpper som ömt kysser mig i nacken. Jag njuter något enormt och vänder mig om och kysser dig. Vi skojar lite och litttlar varandra samtidigt så tittar jag in i dina ögon som bara lyser av lycka fullständig lycka. Mina ögon öppnar sig och jag inser att du är långt borta och att jag ligger ensam på madrassen i arbetsrummer hemma hos mina kusiner. Tårarna rinner ner för mina kinder och det hugger till i bröstet av den jobbiga saknaden men även ett litet leende på mina läppar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar