måndag 7 september 2009

Kvällspigg!

Då var jag tillbaka i hyttan igen efter ett besök i storstaden örebro. Jag är dessutom för första gången (sedan vi spelade poker tror jag) kvällspigg! Men alla som känner mig vet ju att sekunden jag lägger huvudet på kunden så kommer jag att somna som jag har gjorde sedan jag var en liten baby.
Jag fick dessutom världens ryck och ville skicka sms till någon bara för att ha någon att snacka med. Men då var klockan halv tolv å dom flesta är på väg till sängen. Utom en som väldigt sällan sover så tidigt å jag har typ åtta nummer till den personen utan just det nya som ligger på min nya lur som ska på lagning...attans också!
Jag skulle ju kunna skicka ett mail för att få tag på numret men det känns lite väl desperat tycker jag..även för mig;)
Jag satt dessutom och tittade igenom gamla sms på min nya gamla lur. Naturligtvis så blir jag lite halv nostalgisk även om det bara var ett år sedan...men vissa är starka behöver typ bara läsa dom för att kunna säga vilken tid på dygnet det var, var jag var någonstanns när jag fick det, hur jag kände osv på gott och ont. Vissa gör mig glad som en solstråle andra påminner mig om gamla känslor och inte så glada miner. men men så är det ju alltid.
Jag ska nog sätta upp vissa saker folk har sagt på väggen för att göra mig glad under tunga dagar. Nu borde jag sova!

Gonattens
Honki stonki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar