onsdag 23 september 2009

kära kära one tree hill älskade grey

Solen gör som vanligt intrång i mitt rum. Kan det inte bli lite molnigt så jag kan titta på grey eller oth och slöa i soffan innan jag ska duscha och åka till örebro för att gå på blåvitt med Johan :D Skrivit lite på mitt lilla pm också så det borde bli klart snart! Så kan jag titta på grey å oth och mysa med Johan hela helgen utan något dåligt samvete! När jag träffade honom i söndags var det så kort å intensivt så det känns lite som en dröm en helt underbar dröm. Att ha ett långdistansförhållande suger riktigt mycket faktiskt. Jag fattar inte hur du klarar av det suchi jag fattar inte. Jag bor bara åtta mil i från min och du har vell snarare 150. Att bosätta mig mitt i skogen långt bort i från sin familj mm underlättar vell inte direkt. Jag saknar alla mina älsklingar varje dag för det är sådan jag är. Jag har ingen aning om hur många månader det kommer att ta innan jag får träffa suchi igen..det känns lite tungt vissa saker el rättare sagt det är värre vissa dagar..kommer och tänka på tiden då vi träffades många kvällar i veckan å spelade kort å tittade på tv eller tog långa promenader tillsamans. Men vi växer upp och vissa är dumma nog att flytta till andra sidan landet;) älskar dig vännen för höras snart igen!

nej nu ska jag städa å fixa lite så ska jag snart träffa min stora kärlek!

Honkistonki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar