lördag 26 februari 2011

Kärlek kommer och kärlek men äkta vänskap den består

Varit en spännande vecka, en jobbig vecka och en vissa stunder älskar jag denna veckan och mitt liv.
Det var en början på mitt "nya liv", detta kommer nog att bli det jobbigaste och bästa i mitt liv. Lämna det som varit bra som dåligt och börja om på sätt och vis. Varit mycket plugg i skolan med "pluggänget" och var en sväng på vårdcentralen för att få tid hos en kurator där, kommer nog behöva en del stöd om jag ska orka detta året. Det var ett jobbigt samtal men är så stolt över att jag gjorde det. Men detta har varit en bra vecka. Det kommer vara en grym helg. Igår var jag hemma hos Bea och hade en lite slapp fredagskväll med en massa snack. Ikväll blir det antagligen en helt galen kväll med dom bästa <3

Nu ska jag göra en kladdkaka och fixa i ordning med tvätten.

Saknar dig, kommer att sakna dig, dina ord, din röst, din hud och ditt leende. Men vem försöker jag lura. Jag kommer aldrig vara de för dig som du är för mig. Hur nära vi är må vara och hur speciellt än de vi har är. Men kommer alltid att älska dig. Men tror trots allt att detta är det bästa för oss båda. Hur ont de än må göra.

Imorgon ska jag skypa med världens bästa Jennie <3
Min för alltid.

Honki stonki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar