måndag 21 februari 2011

Söndagsplugg och lördagsmys

LÖRDAG
Försöker minnas vad jag gjorde i lördags...hmm. Jag slöade mest och gjorde mumsiga pannkakor till lunch. Halvsov i soffan för jag hade vaknat för tidigt som vanligt nu för tiden. Hade velat somna en stund efter lunchen med de gick inte för ville först se klart på andra åket i storslalom. Vilket va helt klart värt det eftersom maria ph tog brons :) sen när jag stod i köket så ringde skype på min dator och till min stora lycka så var de min älskade buuuuus som ringde :D <3 <3 <3 så härligt att höra att hon har det så bra gör de hela betydligt lättare. När Johan kom hem och så blev det bones och tacos. Inte helt otippat så somnade jag i något avsnitt vid tiotiden.
SÖNDAG
nu var det dags för lite mer alpint på tv och herrarnas slalom. Vilket också va värt det eftersom det blev silver till byggis :). Sedan så drog vi till skolan för att plugga (helt otroligt duktigt). Det blev inte så många sidor lästa men dessto mer skratt tillsammans med carro och jocke :) (max och johan skrattade inte så mycket :P) väl hemma blev det lite skype med pingulin och sedan att äta fruktsallad och titta på bones (somnade även denna gången).

Summa sumarium en ganska bra helg. Tyvärr pajades mycket av ett sms i fredags som gjorde mig arg och ledsen på många sätt.

Men skit i det skit i honom.

Honki stonki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar