torsdag 26 mars 2009

Inställningen betyder allt...

Idag vaknade jag upp och något kändes annorlunda..kunde inte riktigt komma på vad de va..sen efter en stund kom jag på vad de var..jag har tenta imorgon och jag fullkomligt lugn inte ett nervositets tecken så långt ögat når..och istället då får panik som jag brukar få och klara av plugga för att jag pressar mig själv något så enormt för att in få in all text på än gång...så bara började jag läsa lungt å fint och trissdessen jag brukar känna var som bortblåst...:)

Detta kan bero på gårdagen..då jag hade spabehandlings examination..jag fick göra en aromainpackning vilket var väldigt skönt att få göra just den som känns så bra :) det hela gick bra tyckte jag men naturligtvis kom jag själv på en hög med saker som kunde gjorts bättre..

till sist kan jag i det lilla kontoret för att få lite kommentarer ifrån mina lärare..och dom började prata om vad som dom hade tyckt var bra..satt där å tänkte att snart borde ju allt jag gjorde fel komma på tal..men nejdå dom började prata om hur duktig jag var med kunden, om hur mycket jag verkade trivas med vad jag gjorde mm och dom kom inte på en endå sak jag kunde gjort bättre!! :D Jag var dessutom den enda i min grupp som kom ihåg att ge gästen vatten efter behandlingen...yay

Så nu går jag bara runt i mitt totala lugn och mår bra..På lördag kommer min mamma och leif hit på besök vilket ska bli så mysigt var länge sedan jag träffade dom sist..och imorgon efter tentan blir det buffymaraton med ugglan och pingu!! Kan det bli så mycket bättre?? :)

HOnki stonki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar