fredag 20 mars 2009

A new begining:)

Jahopp nu har jag startat en ny blogg. Varför då kan man ju undra..nja beror mest på att jag ahr känt ett behov att återhämta mig och gå vidare efter jag har slutat dingle, min mammas skildsmässa och förra sommaren som var ganska omtumlande...efter att framförallt ha chattat med suz i natt så insåg jag att det var dags.

Ska även börja skriva lite olika texter om mitt liv hittils och en del av dessa kommer jag att skriva i denna blogg.

Detta har varit en konstig vecka den blev till stora delar inte alls vad jag hade tänkt mig innan jag åkte ner. Skulle t.ex träffa sascha i onsdags men då var hon tvungen att jobba och vi skulle ses vid halv tio på kvällen och ta en drink vilket jag var en smula negativ till en början.
Men det var så grymt kul och jag vill snart göra det igen :D

Nu sitter jag i Linus (min kusin) säng och flummar, i morgon ska jag åka till ullared med mina kusiner och shoppa loss...yay!! :)
Har dessutom fått bättre kontakt igen med två saknade vänner vilket jag inte alls väntade mig...:) ni får ha det bäst!!

Honki stonki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar