måndag 23 mars 2009

Träna mentalt och förbättra ditt liv

Borde verkligen ta tag i pluggandet men som vanligt går det lite segt. Men men har rensat min gaderod idag iaf det känns allmänt bra:) Jag har även skrivit lite på min text om mitt liv vilket går oväntat bra måste jag säga..lite svårt bara att veta hur jag ska lägga upp den och vad som jag kan låta folk läsa och vad som är hemligt både för mig och andra jag känners skull. Just nu försöker jag minnas vad jag gjorde/kände när jag var typ tio år:P det är ganska kul att minnas hur livet var då innan man blev "förstörd" ocg började tänka på tok för mycket...

Det kändes ganska motigt att åka tillbaka till hyttan igen och när jag kollade in i våran stökiga lägenhet blev jag inte direkt gladare men efter att jag stötte på ugglan å pingvin och satte mig vid datorn så kändes allt mycket bättre..sen tycker jag att dom är lite elaka när dom spelar "Jennie let me love you, you now i do anything for you" då är det inte så jävla lätt att inte tänka på min älskade buuuus...syns snart igen vännen :)

Nu är det dags att återvända till bosse!!

Honki stonki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar